Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

ΓΙΑΤΙ


Eιναι καποιο τραγουδι της Βεμπο "ο ανθρωπος μου" που εχει καθε στιχος και ενα γιατι.εδω θα δειτε μια αλλη εκδοχη του προσαρμοσμενη στα σημερινα τεκταινομενα.δια χειρος και εμπνευσεως δικης μου.


Γιατι;

Δυο χρονια τωρα μας κυβερναει,
για οτι κανει,δεν μας ρωταει,γιατι;
εβαλε στοχο,να μας ξεκανει
πηρε συμβουλους για να το κανει γιατι;

Κι'εγω δεν εχω πια να πληρωσω
τοσα χαρατσια να ξεχρεωσω
ποιος μου φορτωνει αυτο το χρεος
τι κερδισα που ειμαι Ευρωπαιος.

απ'τη καρεκλα δεν ξεκολλαει
σ'ολο τον κοσμο τρελλα πουλαει,γιατι;
τους φορους βαζει με το τσουβαλι
μα εκεινος τρωει σαν το βουβαλι,γιατι;

Κι'εγω δεν εχω ......

Στο ΔΝΤΟΥ αυτος μ'εχει χωσει
και με φοβιζει για καθε δοση,γιατι;
μισθους συνταξεις να μην πληρωσει
ο κοσμος εχει πια παλαβωσει γιατι;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου